مکالمه ی منو....























پـــاتــــــــــــــوق دخــــــــتر پــــــــسرای بـــــاحال

خـــــــــعلی باحالــــــــــــــه

آره تو محشری ، از همه سری …
تو یک افسونگری …
“مکالمه من با آینه اتاقم”



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت13:02---19 تير 1392
سلام شماره کارت بده تادوتومنو کارت به کارت کنیم راستی حیف نون بیشتر مرد زندگیه یا غضنفر هرکدوم بهتره به من معرفی کن
پاسخ:سلام 222بقيشو بدووووووووووووووووو شماره كارتمه به نظر من حيف نون بهتره از غضنفر چون من با غضنفر عمريييييييييييييييييه زندگي كردم مالي نبود خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


مهگل
ساعت11:53---19 تير 1392
سلام عزیزم .شرمنده تازه فهمیدم که تو عضو لینک دویتان من بودی و فکر می کردم تازه واردی .دوستت دارم .بازم پیش ما بیا
پاسخ: سلام جيگر چشم حتما ميام پيشتون خوشحال ميشم


erfan
ساعت1:27---19 تير 1392
با حال بود به منم سر بزن

...
ساعت22:08---18 تير 1392
سلام وبه توهم خیلی باحاله خوشحال می شم بازم سربزنید

سایت عاشقانه رویای خیس
ساعت21:35---18 تير 1392
سلام
خب دیگه...واسه شوخی بودش
باید با زور شما رو به حرف آورد
مرسی که سر زدی


mohammad
ساعت8:23---18 تير 1392
ععععععععععععجججججججججججججججب بابااااا تو دیگه کی هستی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 18 تير 1392برچسب:,ساعت 1:24 توسط روژینا| |


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

Design By : RoozGozar.com